عکس روز

منتشرشده: دسامبر 3, 2008 در دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه‌ها
  1. A می‌گوید:

    من تواین پست حالا میخوام نظر بدم(میدونم خیلی زود!!!!)اماباورکنیداین 3صفحه آخرراتوجه نکرده بودم ، البته عکس روز بوده والانم زمستونه (هرچند من برف᾽ دوست ندارم… اما همیشه فکر میکردم این نوع پرنده ها فقط جاهای گرمسیر زندگی میکنن ، واقعا جالب بود …)
    وقتی این عکسها را میبینم (مثل این پرنده که آخرشه دیگه…) واقعا باتمام وجود قدرت بی نهایت خالق᾽ حس میکنم.

    خودم یه عالمه عکس ازاین نوع پرنده ها دارم ،دوست دارم تو وبلاگم بذارمشون که بقیه هم از دیدنشون (حتی یه لحظه) به قدرت خدا … ولذت ببرن ،تفکرکنن…

    ولی متاسفانه سرعت اینترنتمون واقعا پایین… تازه وسطش سیستم هنگ میکنه،جدیدا سیستم خاموش نمیشه ،دو بار ریستارت میکنم!!!!
    1سوال: برای سیستم ضرر داره زیاد ریستارت کنیم؟؟؟؟

    خدادادی: درود و خسته نباشید در دوران سخت امتحانات!
    می‌تونید آدرس این عکس رو کپی کنید و در وبلاگتون با استفاده از تگ html اضافه کنید که سرعت اینترنت هم اذیتتون نکنه.
    در مورد خاموش کردن کامپیوتر بهتره همیشه نرم افزاری خاموش کنید (و یا ری استارت) و فقط در زمانی که نمیشه اینکارو کرد از دکمه پاور و ریست استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

