استفاده همیشگی از برنامه های دمو و تریال

منتشرشده: ژانویه 1, 2010 در دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها:, , ,

برنامه‌ای که امروز برای دانلود قرار داده‌ام برنامه کم حجم و پراستفاده‌ای است که به وسیله آن می‌توانید تاریخ برنامه های تریال و دمو را که مدت استفاده محدودی دارند نگه داشته و برای همیشه از آنها استفاده کنید.

viu1261799002v copy

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است. ابتدا برنامه را باز کنید. سپس Browse را کلیک کنید و برنامه تریال را پیدا کرده و فایل exe آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تاریخی را که قبل از تاریخ انقضای برنامه است را انتخاب کنید. (تاریخی مابین تاریخ کنونی و تاریخ انقضا) سپس نامی برای برنامه خود وارد کرده و روی Create Desktop short-cut کلیک کنید تا یک میانبر در دسکتاب ساخته شود.

دانلود برنامه
پسورد: khodadadi.wordpress.com

 

RSS FEED

دیدگاه‌ها
  1. شهردار می‌گوید:

    به نظر چیز جالبی میاد البته هنوز ازش استفاده نکردم اما بازم مرسی

  2. روزبه رضوی می‌گوید:

    خیلی برنامه جالبیه. مرسی. بایت البته آزمایش کرد دید کار میکنه یا نه!

  3. امین می‌گوید:

    Thanks

  4. sara می‌گوید:

    سلام. مرسی‌ از این برنامه:) من نصبش کردمو دارم ازش استفاده می‌کنم.به نظر که عالی‌ میاد.
    فقط می‌خوام بدونم که در مورد ترایال ویندوز ۷ هم می‌شه از این برنامه استفاده کرد؟؟ اگه بله می‌شه لطفا بگید کدوم فایلشو باید به عنوان exe.انتخاب کنم؟؟ بازم ممنون

    خدادادی: درود؛ خواهش می‌کنم، ایشالا مورد استفاده قرار بگیره. این برنامه فقط برای برنامه‌های کاربردی ساخته شده و از سیستم عمل‌ها پشتیبانی نمیکنه.

  5. meysam می‌گوید:

    سلام ممنون به خاطر مطالب کاربردی که می نویسی

    من لینک کردم سایتت رو

    به ما هم سر بزن

پاسخی بگذارید

