بهترین ابزارهای توییتر، مجانی و همه در یک جا!

منتشرشده: ژانویه 4, 2010 در دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها:, , , , ,

از آنجایی که محبوبیت توییتر از دل‌هایمان بیرون رفتنی نیست! و هر روز به استفاده کنندگان آن نیز اضافه می‌شود و در ادامه این مطلب ، امروز سایتی را معرفی می‌کنم که هرآنچه برای استفاده بهتر از توییتر نیاز دارید را پیدا کنید!

Oneforty نام سایتی است که در آن بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به توییتر قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن‌ها در گروه بندی مختلفی ارائه شده و می‌توانید با رفتن به آدرس http://oneforty.com از آنها استفاده کنید.

 

RSS FEED

دیدگاه‌ها
  1. ALI می‌گوید:

    «رشد کامپیوتر از دیروز تا فردا! » جالب بود البته یه خورده بیشتر از جالب 🙂
    عکس اون دوتا بچه هم واقعا دیدنی بود …

    جملات کوتاه توییتر: بعضیاش خیلی نکته داره ،بعضیاشم خیلی بامزه … بااینکه جدی گفتین ،ولی طنز میشن مثل » خدا فیلترینگ بیمورد رو لعنت کنه…» 😉

    خدادادی: فکر می‌کردم بخاطر امتحانات نرسیدید تشریف بیارید. ممنونم. خداروشکر و گوش شیطون کر تامبلر هنوز فیلتر نشده. هرچند واسه ما فیلترینگ معنایی نداره! 🙂

  2. ali می‌گوید:

    «چقدر بده آدم فقط خودشو … » به نظر من این افراد شدیدا به فقر منطقی دچار هستن 😉
    ایشالا که به راه راست هدایت بشن…

  3. ali می‌گوید:

    twitter
    به نظر من اون فردیکه شما فکر میکنید زود قضاوت کرده ، شاید واقعا قضاوت نکرده فقط به خاطر اینکه رفتار شما براش مهم بوده و با توجه به برداشتی که از رفتار شما داشته خیلی ناراحت شده. 😦

    خوش به حال شما که توییتر دارید، 😉 وقتی به رفتاری اعتراض دارید اونو مینویسید، ,و این خیلی خوبه

    ولی من وقتی از رفتاری ناراحت میشم، یک هفته کامل با یک علامت سوال بزرگ… واین خیلی سخته ،
    هر موقع هم به اون توییتر سر میزنم ،همش میگه این سایت فیلتره

  4. ali می‌گوید:

    «وقتی یه نفری کار می‌کنم …. »
    من یه جایی خوندم اگر در مطالعه یا کار کردن یا هرمسئله دیگه ای تمرکزندارید سعی کنید علاقه خودتون رو نسبت به اون موضوع بیشتر کنید چون دوعامل علاقه وهدفمندی خواه ناخواه باعث تمرکز میشه.

  5. ali می‌گوید:

    o_O ؟؟این علامت چیه؟

    «بر وزن باند، جیمز باند!!؛» یعنی چی؟

  6. My idea می‌گوید:

    «تعداد همسایه‌هایی که…»

    البته یه سریشون می خوان فردا بهونه داشته باشن روزه نگیرن 😉

    «فاصله علیرضا افتخاری با استاد شجریان به اندازه فاصله.. .»

    تشبیه زیبایی بود،من که زیاد از خوندن افتخاری خوشم نمیاد غیر از اون شعر معروفش که در مورد امام زمان هستش: «یارا یاراگاهی به نگاهی …» ،واقعا قشنگ خونده.

  7. خدادادی می‌گوید:

    سلام
    O_o 🙂 این یه جور شکلکه البته ژاپنی‌ها بیشتر این شکلک‌هارو استفاده می‌کنن چندتا شکلک دیگه هم بود یادم نیست چطوری درست می‌شدن. اون دوتا O مثلا چشم هستن!
    اگه فیلمای جیمز باند رو دیده باشید وقتی می‌خواد خودشو معرفی کنه میگه باند، بعد اسم کاملشو میگه جیمز باند!

  8. ali می‌گوید:

    سلام
    مرسی از توضیحتون،جالب بود
    «دزدی چندباره ایرانسل؛» خوب دیگه اینم یه هنره که … 🙂 ،هنر نزد ایرانیان است وبس 😦
    بالاخره: قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

  9. ali می‌گوید:

    برای اخراجی ها 3 خوشحال شدم، البته من یه اخراجی ها 3روی گوشیم دارم ، ترکیبی از اخراجی ها 2+کارتون عصر یخبندان+سخنان چند تن از کاند یدای….88، من خودم مخالف این جور کلیپها هستم ولی خیلی هنرمندانه درست شده!!! فکر کنم کار یک اکیپ بوده.

    توی این ماه رمضونی…»یادمه توی uni یه بار به یکی از دوستام گفتم بعضی از …اعصابمو خورد کردن ٰنمیدونم چیکار کنم ،بعد دوستم با لحن جدی گفت(البته شوخی میکرد) کی جرات کرده اعصابتو….عکس بده جنازه تحویل بگیر 🙂 ،حالا منم میگم کی جرات… 😀

  10. My idea می‌گوید:

    «قبلا آخرشبا خدا قبول کنه» 😀
    منم قبلا خیلی مطالعه میکردم به طوریکه همه از دستم خسته میشدن «البته مطالعه درسی نبودش»، الان خیلی خیلی کم شده ،به نظر من هیچ چیزی جای مطالعه کردن رو نمیگیره

  11. MY Idea می‌گوید:

    «دوستم نزدیک غروب با لحنی فیلسوفانه: احمدی‌نژاد خدا بگم » 🙂

    لحنی فیلسوفانه :D: D: D

  12. My idea می‌گوید:

    قالب جدیدخیلی قشنگه ،جدی میگم.البته من که کلا رنگ نوک مدادی رو دوست دارم ،

  13. my idea می‌گوید:

    «پهنای باند نودایران تموم شد، فکرشو نمی‌کردم به این زودی » منمیخواستم نظر بدم 😦

  14. My idea می‌گوید:

    شما هم دایال آپ!!!؟؟ خدا نکنه مثل ما بشید 😀

پاسخی بگذارید

