همکاری با مجله اینترنتی مدریس

منتشرشده: ژانویه 7, 2010 در دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها:, , ,

medriss

مدتی بود مطالب مجله اینترنتی مدریس را دنبال می‌کردم. تقریبا جز آن دسته سایت‌هایی است که با نمونه‌های خارجی قابل مقایسه است و کمتر در بین سایت‌های فارسی زبان مجله ای با این وسعت و قدرت و بروزبودن اطلاعات دیده می‌شود.

چندی پیش یکی از مدیران و نویسندگان این تیم دعوتنامه‌ای برای بنده ارسال کردند که من هم به جمع صمیمی آنها بپیوندم و اکنون همکاری خودم را با این تیم آغاز کرده ام و اولین مطلب بنده را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

مجله اینترنتی مدریس

اولین مقاله من در مجله مدریس: چه کسانی در نبود شما از کامپیوتر شخصیتان استفاده کرده؟

دیدگاه‌ها
  1. Hesam می‌گوید:

    شما هم وبلاگ خوبی دارید ها …

    خدادادی: ممنونم حسام‌جان، ببخشید داخل مجله در جواب لطف شما چیزی ننوشتم؛ از همه بچه‌های تیم ممنونم.

  2. ali می‌گوید:

    سلام-خسته نباشید
    من نظرمُ در مورد این پستتون تو مجله گفتم …
    یه سوال داشتم : شماسایت دیگه ای هم میشناسید که تقریبا مثل مجله اینترنتی مدریس باشه؟ ممنون

  3. ali می‌گوید:

    عذرمیخوام
    آقای خدادادی چرا «از حال و احوال ما… » فیلتر شده ؟

    سایت http://kheimehgahtaghanak.irکامل شده؟ یا مشکل از اینترنت ماست؟؟ اصلا لود نمیشه!!

  4. ali می‌گوید:

    عذرمیخوام
    آقای خدادادی چرا “از حال و احوال ما… ” فیلتر شده ؟

    وب سایت http://kheimehgahtaghanak.ir کامل شده؟ یا مشکل از اینترنت ماست؟؟ اصلا لود نمیشه!!

  5. خدادادی می‌گوید:

    سلام
    ممنونم اونجا هم دیدم کامنتتون رو، لطف کردید.
    وبلاگ‌های زیادی در اینباره هست که انشاالله بعد از امتحانات لیستشونو در وبلاگ دانشگاه قرار می‌دم.

    درمورد قسمت «از حال و احوال ما…» این بخش از طریق توییترم آپدیت میشه که متاسفانه توییتر هم فیلتره! ولی بخش اصلی توییتر همین جملات کوتاهه که ارسال میشه و همینجاهم قابل رویته

    وب سایت خیمه گاه هم راه اندازی شده اما بصورت آزمایشی
    واقعا نرسیدم روش کارکنم خیلی سریع نوشتمش و انشاالله اونهم میره برای بعد از امتحانات

  6. سحر می‌گوید:

    من مايلم با شما تبادل لينک کنم اگه موافقيد بگيد تا اول من شما رو لينک کنم بعد شما منو لينک کن يا اول منو لينک کنيد و بگيد تا لينکتون کنم

پاسخی بگذارید

