ساخت چت روم های اختصاصی با امکانات بالا

منتشرشده: مارس 22, 2010 در دسته‌بندی نشده
برچسب‌ها:, ,

یکی ملزومات دنیای آنلاین امکان ایجاد ارتباط‌های آنلاین و برخط می‌باشد بطوری که بتوان از طریق آن بدون وقفه گفتگو کرد، صوت و ویدئو به اشتراک گذاشت و فایل‌های لازم را تبادل کرد. تاکنون روش‌های مختلفی با هزینه‌های متغیر ایجاد شده است اما همیشه چت روم‌ها امکانات ساده و جذابی به کاربران ارائه داده‌اند که موجب محبوبیت آنها در این زمینه شده است. این روز‌ها بسیاری از سایت‌ها امکان چت کردن را برای کاربران و خوانندگانشان مهیا کرده‌اند و حتی بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها از این طریق با خوانندگان در ارتباطند. همچنین اینگونه جلسات برای بسیاری از مدیران مراکز آنلاین بسیار متداول است.

اما از چه سرویس‌هایی استفاده کنیم؟
معمولا برای انتخاب سرویس مناسب باید نیاز‌هایمان را مشخص کنیم. آیا ارتباط متنی کافی است؟ ارتباط صوت یا ویدئو هم نیاز است؟ نیاز به اشتراک گذاری فایل هم داریم؟ سرعت اینترنت کاربران چقدر است؟ و…

donutchat

donutchat نام سرویسی است با امکانات بالا برای ایجاد چت‌روم‌های شما. شما با ورود به این سایت می‌توانید به ایجاد چت‌روم اختصاصی گروه خود اقدام کنید. ایجاد کاربری در این وب‌سایت بسیار ساده است. پس از ایجاد کاربری شما مدیرکل یک چت روم اختصاصی خواهید بود که می‌توانید در آن گروه‌ها و اتاق‌های متفاوت ایجاد کنید. همچنین در این سرویس استفاده کنندگان را می‌توان به دسته‌بندی‌های مختلفی همچون مدیرکل، مدیر، کاربر و مهمان تقسیم‌بندی کرد. امکان ارسال دعوتنامه، استفاده از شکلک‌ها، اشتراک گذاری فایل‌ها از کامپیوتر شخصی یا سایت‌هایی همچون یوتیوب، فلیکر و… گوشه‌ای از امکانات این سایت است. از معایب آن نیز می‌توان به نبود امکان چت صوتی و تصویری اشاره کرد.

 

RSS FEED

دیدگاه‌ها
  1. کیا طاهری می‌گوید:

    جالب توجه بود.

  2. wolfish می‌گوید:

    اين آدرسي كه دادي فيلفر شده جونم

  3. اشکان می‌گوید:

    خوشم اومد

  4. اشکان می‌گوید:

    داشت یادم می رفت به سایت منم سر بزنید http://www.mostefa-m.blogfa.com

  5. اقا می‌گوید:

    آقا میشه مرعله به مرحله توضیح بدید چون من نمیدونم کد رو باید کجا قرار بدم اصلن معلوم نیست این چجوریه خواهشن توضیح بدید

  6. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    سلام به وبلاگ من سر بزنین ترو خدا باشه ایول دمتون گرم راستی سایتتون باحاله و خیلی خوبی

  7. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    راستی اگر قصد دارید به یکی از استان ویا شهرستان های ایران بروید من استان کرمونشاه رو پیشنهاد میکنم و شهرستان بیستون این عکسی که روی اسم منه عکس یه منطقه ی بیستونه خودم ساکن اونجا هستم یعنی بیستون به وبلاگ من بیاید تا برایتان کامل توضیع دهم که شهر من چه محاصنی دارد ولی خوداییش خوشگله مخصوصن تو مhttp://bisetoonbooys.blogsky.comاه بهار و زمستان و پاییز
    خوب اینم ادرسه وبلاگم دوستان عزیز در سراسر ایران زمین من در بیستون منتظر شما هستم تک تک دوستون دارمhttp://bisetoonbooys.blogsky.com

  8. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    فداتون بشم
    الاهیییییییییییییییییییییییی

  9. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    عزیزم دوست دارم ووووووووااااااااای واااااااای

  10. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    حال کردم نظر بد ممشکلیه

  11. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    راهنمایی
    کنید

  12. یاسر جووووووووووون می‌گوید:

    ترو خدا به ما اموزش ساخت چت روم رو بدین اههههههههههههههههههههه

  13. نازي می‌گوید:

    جالبه

  14. yaser می‌گوید:

    بیاید به چت روم من خیلی باحاله اگه خاستین چت روم هم بهتون میفروشم

  15. وی پی ان می‌گوید:

    getjet.cz.cc
    فروش ویژه اشتراک وی پی ان پرسرعت
    از سرورهای آمریکا
    بدون قطعی و تضمینی
    تخفیف ویژه تا آخر مهرماه
    سرویس 1 ماهه 2000 تومان
    سرویس 3 ماهه 4000 تومان فقط تا پایان مهرماه
    لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بالا مرجعه فرمایید
    و یا با این ایمیل تماس حاصل فرمایید:yasheytoon_pishpish@yahoo.com

پاسخی بگذارید

