تغییر!

منتشرشده: آوریل 29, 2010 در دسته‌بندی نشده

درود

مدتی بود وبلاگ شخصی بنده تبدیل به مقاله‌دانی شده بود و هر مطلبی که در مورد کامپیوتر و اینترنت و… می‌نوشتم در اینجا قرار می‌دادم که با تذکر چندنفر از دوستان برخورد کردم! تصمیم گرفتم مجله‌ای آنلاین راه‌اندازی کنم که هم مجموعه مقالات بنده در آن قرار گیرد و هم بتوانم از نویسندگان دیگر در آن استفاده کنم. این مجله تشکیل شده است از موضوعات مختلف در زمینه آی‌تی، از سطح مقدماتی تا مقالاتی تخصصی‌تر که انشاالله با حمایت دوستان رشدش خواهم داد. همه چیز را گفتم بجز نام و آدرس آن! نام مجله را «مجله اینترنتی نودایران» انتخاب کرده‌ام که در آدرس http://nodiran.com در دسترس خواهد بود.

ابتدا قرار بود نام آن را NodeIran بگذارم اما بعدها بنا به دلایلی e آن حذف شد که نوشتن درباره آن از حوصله این نوشته خارج است! 😉

اما این وبلاگ به کجا خواهد رفت؟
در این وبلاگ سعی می‌کنم در دوره‌های زمانی خلاصه و یا تیترهایی از نوشته‌هایم را در دیگر سایت‌ها بیاورم.
بیشتر در مورد ایده‌ها و تفکراتی که در ذهنم می‌گذرد و قبلا مجال گفتن آنها را نداشتم بنویسم. البته نه در مورد آی‌تی!
به عکاسی هم علاقه دارم و فوتوبلاگی برای اینکار تشکیل داده بودم که اعلام هم نشد و سعی می‌کنم عکس‌ها را در همینجا منتشر کنم.

منتظر حمایت شما از نودایران هستم.

دیدگاه‌ها
  1. Amir می‌گوید:

    بازم سلام دوست عزیز
    بنده هم از آشنایی با شما خوشحالم
    لینک شما هم اضافه شد
    اگه سایهای دیگه ای هم برای تبادل لینک داشتید بنده حاضرم
    موفق و موید باشید
    فعلا بای

  2. ghaedamini می‌گوید:

    با یه تغییر چند تا کار مفید انجام دادین :

    1- قرار دادن موضوعات مختلف در زمینه آی‌تی، روی مجله‌ای آنلاین خیلی بهتر از وبلاگ شخصی هست

    2-نوشتن مطالب آی تی در تمامی سطوح متوسط تا عالی :خیلی خوبه، چون برای افراد مبتدی آموزش از سطح پایین به بالاست

    2-اینکه میخواهید ایده‌ها و تفکراتی که دارید داخل وبلاگ شخصیتون قرار بدین ،از چند جهت قابل تأمل هستش : اول اینکه قلم خوبی داریدو ارزش نوشتن وخلاقیت خیلی بالاتره ، وبلاگتون داشت منحصر به مقالات علمی میشد دوم…
    سوم…میدونما اما نمیتونم بنویسم 🙂

    اگه خدا توفیق بده ما تا جایی که بتونیم مجله نود ایران را حمایت میکنیم.چون واقعا کار علمی ارزش داره،

  3. شهاب می‌گوید:

    سلام . شما در وبلاگم کامنت گذاشته بودین که مطلب » مبارزه با بالش » مربوط به مجله اینترنتی مدرس است .
    راستش من اینو فکر کنم از گروه ایران ویژ گرفتم . البته چون همیشه عکس های این گروه دارای برچسب هست من منبع رو نمینویسم گرچه بعضی اوقات نوشتم . به هر حال من نمیدونستم اصل کار مال کجاست و از این بابت عذر میخوام .
    shahab2005.blogfa.com

  4. خدادادی می‌گوید:

    سلام شهاب‌جان
    خوشحالم کردید عزیز
    منبع اصلی این نوشته مجله مدریس بود چون خودم این مطلب رو اونجا ثبت کردم

  5. خسروی می‌گوید:

    سلام
    کار خوبی میکنید که وب شخصیتونو میخوایید اختصاص بدید به خودتون چون یشتر مطالبش تخصصی بودن و به درد همه نمیخوردن
    البته مجله نود هم تا الان پیشرفت چشم گیری نداشته مطالب وبلاگتون خیلی سطحش بالاتر از اونه

    به هر حال امیدوارم موفق باشید

  6. amini می‌گوید:

    «البته مجله نود هم تا الان پیشرفت چشم گیری نداشته»!!!!!!!!!!!!

    اتفاقا به نظر من توی یه مدت خیلی کوتاه ،پیشرفتش عالی بوده.

  7. خدادادی می‌گوید:

    سلام
    ممنونم، یکی از اهداف نودایران انتشار مقاله‌ها با همه سطوح از مقدماتی تا متوسط و بالاتر هست
    الان سه هفته از آغاز کار میگزره و نمیشه اونقدر مطالب تخصصی در اون گذاشت
    اما اگر از نظر آمار بخوایم مقایسه کنیم پیشرفت نودایران فوق‌العادست
    رتبه هشت میلیون کم کم به 500هزار نزدیک شده و رتبه نودایران در بین صفحات وب در ایران زیر 4000 شده که این در 3هفته آمار خیلی عالی میتونه باشه http://www.alexa.com/siteinfo/nodiran.com
    مشترکین نودایران با مشترکین این وبلاگ برابرند و جالبه نسبت به آمارهای کلی (رتبه الکسا و گوگل، لینک در توییتر، صفحات ثبت شده در موتورهای جستجو و…) قیمت پیشنهادی برای نودایران بیشتر از این وبلاگه.
    البته برنامه‌های بلندمدت زیادی برای نودایران داریم و این آمارها در کنار اونها چیزی به حساب نمیاد اما با برنامه‌ریزی که کرده بودیم امیدوار نبودیم به این زودی به این آمار و رتبه دست پیدا کنیم
    ممنونم از نظرتون
    امیدوارم موفق باشید

  8. ali می‌گوید:

    انتقاد 😦
    سلام-آقاي خدادادي به نظر من فتووبلاگتون حيفه ديگه عكس نذاريد، خيلي جالب بود،عكساتون كه ديگه عالي بود ،

  9. خدادادی می‌گوید:

    سلام
    چشم، سعی می‌کنم اگر عکسی گرفتم همینجا قرارشون بدم

پاسخی بگذارید

