همسفر

منتشرشده: سپتامبر 4, 2010 در عکس
برچسب‌ها:, , , , , ,

دیدگاه‌ها
  1. My idea می‌گوید:

    این عکس خیلی حرف برای گفتن داره اما من همیشه فکر می کنم شما اصلا غمی ندارید (البته امیدوارم هیچ وقت غمگین نباشید.)
    تو عکس غم واندوه دیدیم اما همسفرندیدیم.
    به نظرمن وبلاگ شخصی حال وهوای خاص خودشو داره ،مخصوصا الان دیگه داره خیلی …
    تغییر عنوان وبلاگتون هم عالی بود.

  2. خدادادی می‌گوید:

    مگه می‌شه کسی غم نداشته باشه!؟
    روی عکس دقت کنید، همسفر هم پیدا میشه، البته اسمش رو می‌خواستم چیز دیگه‌ای بزارم چون حسش رو دوست داشتم خواستم برای خودم بمونه (که نموند!)

  3. My idea می‌گوید:

    آخرش ما نفهمیدم غم واندوه به خاطر این همسفرهستش که من نمیبینم ؟
    یا همسفر این غم وانده را ایجاد کرده ؟چون خودتون گفتین این حس رو دوست دارم ،. ولی میخواستم برا خودم بمونه 😦
    پس ببخشید من سوال کردم.

  4. خدادادی می‌گوید:

    نوشته ریزتر رو روی لیوان بخونید!

پاسخی بگذارید

